1 Ekim 2007 Pazartesi

Arch 201 ilk jüriye doğru, ve diğerleri...



İlk projenin sonuna doğru yaklaşıyoruz. Posterler hazırladık, proposal (bu kelimeye alternatif bulmalı-öneri,deneme hoş değil) maketler hazırlandı. Free plan free façade diyerek yapılanlar olgunlaştı. Ama ben hala şüpheler içinde, "delirium"lardayım. Katl-i vacip şeyler türetiyorum sürekli.

Dolu-ya koy-dum alma-dı.
Boşa koy-dum dolma-dı.

Deneme bir ki, jüri 8 ekim pazartesi. Maket fotoğraflarımı ve fotoğrafları yayınlayacam, düzene koymaya çalışıyorum.

Arch 221- Suna Güven sanat tarihi dersi veriyor, ders dolu dolu ama ben dolamıyorum, daha fazla ilgi göstermek lazım. Lisede sanat tarihi dersi alan bir insan duysam "oha ne güzel" derdim, şimdiyse ilgi göstermiyorum, serde denyoluk var, evet.

Cuma günü diğer section'umuz (takribi 50 kişi-vasati 40 çöp) Antalya'ya gidiyor. Projeleri köy temalı. Daha fazla bilgiyi başkasına yazdıracam burada.


Yüksek Sakatat: "Belki üstümüzden Corbusier geçeeer.."

Haluk "the God" Zelef, "Freehand Architectural Drawing" dersi veriyor. Alamıyorum, almayı isterdim.

1 yorum:

yağmur dedi ki...

mezon dominöö..yaa diğer gruptayım da ondan cehaletim kusura kalmayın..hani şu antalya yolcusu grup..grup grup..neden niye ne amaçla böyle grup grup.. biz bile şu 50 kişilik olan grup olarak kendi içimizde yetmişiki gruba bölündük saçmalık.daniskası. hocaların kafa uyuşmazlığı imiş neden..ama burda mimarlık 2. sınıfı tamamlamış her öğrencinin eşit donanımı alamaması söz konusu..şu grup bu grup daha donanımlanıyor diye bi kıyas yok..öğretmenin ne kadar üst düzey olursa olsun ondan aldığın kadarı sana kar kalacaktır..kısacası öğrencide biter iş..ama olsun yine de ayrımcılık canımı sıkıyor..en yakınım olan insanlar diğer grupta birbirimizin yüzünü düzgün görememkten yakınıyoruz.abartıyoruz.öyle..ama olsun hoşuma gitmiyor.bu. neyse öteki gruptan tasarım sevinçleri aktaracak kişi:ben. yazıcam hele bi antalyaya gidelim gelelim. açıkçası henüz yazacak bişey yok. daha ilk kez bugün yoğun hissettim kendimi yarın sunumumuz var diye-ki diğer grup jüriye çıkacak biz daha sunum hazırlıyoruz en uyduruğundan.iyi mi.kötü mü.bilinmez.öyle..ben sunuma döneyim..bi de ondan önce objektif anlatımı bırakıp sübjektife döneyim..onur, mezon dominor için bu gece çalışacaktın...akıbetin ne oldu bilmiyorum..ama elini attığın her işi-beğenilse de beğenilmese de-ki jüri beğenmiş ne yazar-hem jüri kim ki 2 sene sonra meslektaş olacağımız insanlar(bu laf mualla hocanın-çok sevdim!)neyse evet elini attığın her işi beceriyosun, güzelleştiriyorsun..bu blog sitesi mesela..öncelikle bu duyarlılık..sonra fikir..tasarım ve hayata geçiş..senden başkası yapmazdı..yaratıcı-üretici-marjinal ve *özel* bi insansın..hep öyle kalasın..

---
bu ne yaa bi daha görmicem gibi oldu..neyse..sunum bekler.