21 Eylül 2007 Cuma

Seneye başlarken.



Ana kapıdan giriyorsunuz, sağa dönüyorsunuz, yürüyorsunuz. Kırtasiye civarında merdivenden iniyorsunuz, karşınızdaki panonun sağından ilerliyorsunuz. En sondaki stüdyo, artık oradayız. Birinci sınıfta bu blog işine girişmek isterdim ama biraz ağırdan aldım, bir sene geçti. Birşeylerin olgunlaştığı sene bu sene söylenenlere göre, bense ne zaman emin olurum bundan, bilmiyorum. Olgunlaşıp düşeceğim vakti (evet Tuğrul Hoca) burada günlükleyebilirim, evet yapabilirim.

1 yorum:

Duygu dedi ki...

seneye başlarken hevesi kırılan insanlar mıyız neyiz biz?kendimizi ait hissedemediğimiz bir fakülte ve stüdyo,birbirine güvenebilen 68 kişiye oldukça şaşıran insanlar ve etrafımızda zarar vermememiz gereken bir sürü yeni ve işlevsiz eşya varken yeni bir seneye başlamak..gerçekten biraz daha büyüyüp olgunlaşarak,biraz daha güvensizleşip içimize kapanarak seneye başlarken çok yoğun dedikleri mimarlık öğreniminin şimdiye dek yaşatmadığı sıkıntıyı fakülteme olan güvensizliğimden duyuyorum..içimdeki siyahı bu sayfaya dökmeyi uygun buldum,sonunda samimi bir ortam,teşekkürler dost..günlüğün hayırlı olsun..